Direct € 5 korting?
Klanten geven ons 9,3 / 10
Gratis verzending vanaf € 100 (tot 20 kg)
14 Dagen bedenktijd
WebwinkelKeur keurmerk

Verzenden & retourneren


Bezorgen


1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten verschillen per product en per land. De bezorgkosten die bij de producten staan, zijn de kosten voor verzending binnen Nederland. Indien het verzendadres in het buitenland is, ziet u de bezorgkosten op de checkout-pagina.

Voor bestellingen met een totale waarde vanaf € 100,- brengen wij geen bezorgkosten in rekening. Trampolines en speelhuizen vormen een uitzondering op deze regel. Door het gewicht van deze producten, worden deze gratis verzonden vanaf € 300,-

De eventuele bezorgkosten worden automatisch aan u getoond op de productpagina boven de productomschrijving.

Indien u meerdere producten tegelijk bestelt, maar onder de € 100,- blijft, betaalt u over slechts één product verzendkosten. Dit zal zijn over het product met de hoogste bezorgkosten, deze worden automatisch weergegeven in het checkout scherm.

 

2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 15:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal de bestelling meestal morgen bij u thuis worden afgeleverd. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan de vervoerder aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

U kunt ook kiezen uw product op een latere datum te laten bezorgen, u vult dan in het checkout scherm bij het vakje 'opmerkingen' de gewenste datum in.

Uw producten kunnen ook op zaterdag afgeleverd worden.

Bestellingen geplaatst en betaald op zaterdag of zondag worden dinsdags afgeleverd.

Eventuele afwijkende levertijden worden altijd duidelijk op de productpagina vermeld!

 

Let op: Deze bezorgtijden zijn een richtlijn, het kan één of twee werkdagen langer duren.


3 Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Producten die (tijdelijk) niet voorradig zijn, worden wel weergegeven in de webwinkel, maar de 'in winkelwagen' knop ontbreekt. De producten die u ziet zijn dus allemaal voorradig.
Mocht een product onverhoopt toch niet voorradig zijn, dan krijgt u van ons bericht en krijgt u uiteraard uw bestelling volledig terugbetaald.


4 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen of geef het aan in het vakje 'opmerkingen' van de checkout pagina.


5 Wie levert mijn bestelling?
Wij werken samen met meerdere bekende en betrouwbare vervoerders, zoals PostNL, DHL, DPD en GLS.
Wie uw pakket bezorgd is afhankelijk van uw bestelling en de dag van levering.


6 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt de bezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt van de vervoerder.


7 Kan ik een bezorgafspraak maken?
U kunt helaas geen afspraak maken, wij zijn afhankelijk van de route van de chauffeursroutes van de vervoerder.



Retouren

1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour melden. Na de retourmelding heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk te retourneren. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.

Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.


2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de verzendkosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.


3 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen retour te melden. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om de retourzending ook daadwerkelijk te versturen. Het recht op restitutie vervalt na deze periode, waarna de garantieperiode in werking treedt.


4 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.


5 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.

Gratis Verzending

Vanaf € 100 (tot 20 kg)

Niet goed, geld terug

14 Dagen bedenktijd

Klanttevredenheid

Klanten beoordelen ons met een 9,3 / 10

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.