Direct € 5 korting?
Klanten geven ons 9,3 / 10
Gratis verzending vanaf € 100 (tot 20 kg)
14 Dagen bedenktijd
WebwinkelKeur keurmerk
Klantenservice

BuitenspeelGigant

Adres Meirseweg 42
4881 DJ
Zundert     (Nederland)
(geen bezoekadres)

E-mail

info@buitenspeelgigant.nl

Telefoon

(+31) 06 8321 1437

Whatsapp

(+31) 06 8321 1437

IBAN

NL83 RBRB 0941 6932 60

KvK

66542626

BTW

NL126673500B02



Veelgestelde vragen

1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. U kunt ervoor kiezen meerdere artikelen aan uw winkelwagen toe te voegen alvorens uw bestelling af te ronden. Klik vervolgens op "naar de kassa" op uw winkelwagen scherm om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knopt "Kopen" drukt is uw bestelling definitief.


1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw opgegeven e-mail adres worden verstuurd.


1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur. Wanneer u de factuur voor 14:00 ontvangen hebt u de bestelling meestal de volgende dag in huis.


1.4 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


1.5 Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.


2 Betalen
2.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen via iDeal, PayPal, Bancontact, Credit Card, overschrijving en eenmalige machtiging.
- iDeal / Bancontact: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.

- Credit card: betaal met je credit card.
- Overschrijving: U ontvangt een extra email met factuur in de bijlage, met daarop ons IBAN nummer om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*

- Betalen op rekening: Betaal op rekening binnen 30 dagen via bankoverschrijving. Deze methode is alleen beschikbaar voor bedrijven.


*
Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.

De betaling loopt via onze betalingsprovider Mollie payments. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

2.2 Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct geleverd.
Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg.
Als u kiest voor achterafbetaling geldt directe levering, deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor bedrijven.

2.3 Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging
U kiest in het bestelproces voor "eenmalige machtiging".
Nadat u uw order hebt bevestigd krijgt u een nieuw scherm waarin u uw rekeningnummer opgeeft. Wij schrijven het bedrag 's nachts van uw rekening af.
De verwerking van een eenmalige machting duurt 2 werkdagen.

2.4 Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "handmatige overschrijving", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na bevestigen ook in de email.
U kunt nu in alle rust de betaling overboeken.
Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met uw bestelling!

3 Bezorgen
3.1 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

De bezorgkosten verschillen per product en per land.

Voor bestellingen met een totale waarde vanaf € 100,- brengen wij geen bezorgkosten in rekening.

De eventuele bezorgkosten worden automatisch aan u getoond in het checkout scherm.

Indien u meerdere producten tegelijk bestelt, maar onder de € 100,- blijft, betaalt u over slechts één product verzendkosten. Dit zal zijn over het product met de hoogste bezorgkosten, deze worden automatisch weergegeven in het checkout scherm.


3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Hebt u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal de bestelling de volgende dag bij uw thuis worden afgeleverd. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan de vervoerder aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

U kunt ook kiezen uw product op een latere datum te laten bezorgen, u vult dan in het checkout scherm bij het vakje 'opmerkingen' de gewenste datum in.

Uw producten kunnen ook op zaterdag afgeleverd worden.

Bestellingen geplaatst en betaald op zaterdag of zondag worden dinsdags afgeleverd.

Eventuele afwijkende levertijden worden altijd duidelijk op de productpagina vermeld!


3.3 Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Producten die (tijdelijk) niet voorradig zijn worden niet weergegeven in de webwinkel. De producten die u ziet zijn dus allemaal voorradig.
Mocht een product onverhoopt toch niet voorradig zijn, dan krijgt u van ons bericht en krijgt u uiteraard uw bestelling volledig terugbetaald.

3.4 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen of geef het aan in het vakje 'opmerkingen' van de checkout pagina.


3.5 Wie levert mijn bestelling?
Wij werken samen met meerdere bekende en betrouwbare vervoerders, zoals PostNL, DHL, DPD en GLS.
Wie uw pakket bezorgd is afhankelijk van uw bestelling en de dag van levering.

3.6 Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt de bezorger nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt van de vervoerder.


3.7 Kan ik een bezorgafspraak maken?
U kunt helaas geen afspraak maken, wij zijn afhankelijk van de route van de chauffeursroutes van de vervoerder. U kunt wel op de betaalpagina een voorkeursdag of datum aangeven in het vakje 'opmerkingen'.

4 Retouren
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour melden. Na deze melding heb je nog eens 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen.

Neemt u hiervoor even contact op met onze klantenservice.


4.2 Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.


4.3 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.


4.4 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken na verzending wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.


4.5 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.


5 Klachten
5.1 Ik heb een klacht, wat te doen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@buitenspeelgigant.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden

Gratis Verzending

Vanaf € 100 (tot 20 kg)

Niet goed, geld terug

14 Dagen bedenktijd

Klanttevredenheid

Klanten beoordelen ons met een 9,3 / 10